بستن

کتاب صوتی معجزه‌ی سپاس‌گزاری

زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
271


  • نویسنده : راندا برن
  • مترجم : سیما فرجی
  • گوینده : نازیما حسینی

یکی از رهبران سرخ‌پوستان آمریکایی به نام تکسومه می‌گوید: «هنگامی که صبح از خواب بیدار می‌شوید، برای نور خورشید، زندگی و توان‌تان شکرگزار باشید. به خاطر غذا و شادی‌های زندگی‌تان شکرگزاری کنید. اگر هیچ دلیلی برای شکرگزاری ندیدید، پس بدانید مشکل از خودتان است». این همان چیزی‌ست که «راندا برن» در کتاب صوتی «معجزه‌ی سپاس‌گزاری» به‌طور کامل آن را توضیح می‌دهد. برای درک عمیق‌تر این معجزه با برن همراه شوید تا دروازه‌های جدیدی از زندگی و هستی را بیابید.

درباره کتاب صوتی معجزه‌ سپاس‌گزاری

راندا برن در ابتدای کتاب یادآوری می‌کند که شکرگزاری نوعی احساس است و هدف نهایی شکرگزاری این است که هر چه بیشتر آن را احساس کنیم. آن‌طور که برن توضیح می‌دهد، احساسات قدرت و نفوذ بسیار زیادی دارند و احتمال وقوع معجزه در زندگی را چندین برابر می‌کنند.

هنگام شنیدن این کتاب و درک دانش نهفته در آن احتمالا مسحور و شگفت‌زده می‌شوید. اما این کافی نیست؛ هر قدر هم ساده به نظر برسد، باید این آموزه‌ها را به کار بگیرید تا تاثیر آن را ببینید. تمام این شگفتی‌ها بدون تمرین و تکرار بی‌معنی و پوچ می‌شوند و فرصتی که به راحتی می‌توانستید زندگی خود را تغییر دهید، از دست‌تان خواهد رفت. تمرینات این کتاب را باید در یک دوره‌ی 28 روزه و با تمرکز کافی انجام دهید تا تمام وجود و ضمیرناخودآگاه‌تان را با آن پر کنید. تنها در چنین حالتی‌ست که می‌توانید از زندگی خود انتظار معجزه داشته باشید.

کتاب شكرگزاري راندا برن به شما کمک می‌کند تا بتوانید قدردانی و شکرگزاری را به یک عادت روزانه و مداوم تبدیل کنید. در هر تمرین آموزه‌های گوناگونی وجود دارد که دانش و آگاهی شما را به شکلی عالی و شگفت‌انگیز توسعه می‌دهد. با هر تمرین می‌فهمید که بخش‌های مختلف زندگی چطور عمل می‌کنند، چه ارتباطی با هم دارند و این که تحقق رویاها چقدر ساده و راحت است.

فراموش نکنید که اگر سپاس گزاري را به میزان کم به کار ببرید، زندگی هم به همان میزان کم متحول می‌شود. اگر به دنبال معجزه هستید، هر روز چندین بار و عمیقا عباراتی مانند «خدایا شکرت» را به کار ببرید تا ببینید زندگی‌تان به‌طرز ناباورانه‌ای زیر و رو می‌شود.

مدیر
شنبه، 26 آذر 1401